Trendyol Süper Lig’in 15. hafta karşılaşmasında deplasmanda Beşiktaş’a 1-0 mağlup olan Fenerbahçe’de Alexander Djiku, dev mücadele sonrası konuştu.

İşte Ganalı yıldızın açıklamalarından satır başları:
Bugün maçın senaryosuna bakacak olursak; üzgünüz tabii. Hayal kırıklığı yaşıyoruz. Maç içinde her şeyimizi verdik. Sahadaki en iyi takım kazanamadı. Ofansif ve defansif olarak her şeyi yaptık ama maalesef sahadan yenilerek ayrılıyoruz.
Son Gaziantep maçında yoktum. Hocayla konuşmuştuk ve risk almak istememiştik. Bugün yeniden formama kavuştum.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1192 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
772 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
756 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
755 kez okundu
5
Dorukhan paylaştı! Derbi öncesi Beşiktaş’a müjde.
739 kez okundu